Deci se poate! Familia Donici din Galați duce brandul de lactate Artesana pe piețele externe

Compania Klaus din Tecuci, județul Galați, prezentă pe piață cu brandul de lactate și sucuri Artesana, un busi­ness fondat de soții Alina și Daniel Donici, mizează pe afaceri de peste 3 mil. euro în acest an datorită ieșirii la export și lansării de noi produse.

Pentru internaționalizarea brandului Artesana, familia Donici a înființat o nouă companie la începutul acestui an, denumită Artesana International.

„Anul acesta vrem să trecem de 3 mil. euro datorită ieșirii la export, consolidării poziției în România și extin­derii portofoliului de produse. Vom livra la export în Republica Mol­dova prin Kaufland care se extinde în Chișinău. Am semnat deja cu ei pentru două pro­du­se din lapte de vacă. Vrem să lucrăm cu retailerii de aici, să livrăm la export prin ei. De asemenea, avem în plan să tre­cem pe producția de iaurturi cu fruc­te, un produs ready to eat, pe care oa­menii să-l poată consuma pe drum“, a spus Daniel Donici, directorul general al companiei Klaus.

Klaus a încheiat anul 2017 cu afaceri de peste 10,8 mil. lei (2,4 mil. euro), în creștere cu 38% față de anul precedent, compania înregistrând un profit net de peste 250.000 de euro, potrivit datelor publice. De pe poarta fabricii de lactate Klaus ies circa 10.000 de borcane pe zi, bânzeturi și iaurturi din lapte de vacă, oaie și capră, care ajung în vitrinele Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Selgros, Profi și Mega Image.

Sub 10% din producția Klaus este marcă privată.

Iulian Donici

Ți-a plăcut acest articol? Mai avem multe să-ți povestim. 

Abonează-te la newsletter-ul nostru și te vom ține la curent cu cele mai recente știri despre noi și evenimente pe care le organizăm.  

Promitem și ne angajăm, conform politicii noastre de confidențialitate, să nu trimitem mesaje nesolicitate și nici nu împărtășim adresa ta cu altcineva. Și te poți dezabona oricând. 

Distribuie articolul

×